Shop Mobile More Submit  Join Login
About Digital Art / Student Premium Member Kat Elizabeth HarperFemale/United States Groups :iconfate-of-gotham: Fate-of-Gotham
 
Recent Activity
Deviant for 4 Years
1 Week Premium Membership
Statistics 1,680 Deviations 10,799 Comments 82,358 Pageviews

Mistah J <3




Who should I bring back? 

60%
35 deviants said Tigerstep
40%
23 deviants said Coldstar aka Coldwind

Visitors

Activity


[ hey ] by Joker-Darling
[ hey ]
guys, i'm sorry I've been away for as long as I have

circumstances permit me from enjoying the things I use to love. Recently, I've been diagnosed with clinical depression...and, well, I've also been a bit...suicidal, I guess you could say. I've been pushing many people away and right now, I just...I'm trying to get help but it's hard, ya know? Anyway, I'm going to really try this time. I have some new art that I'm going to post and I think you guy will like it c:

so...yeah lol
Loading...
[ yes, yes, I'm in love with a mad man- I know. ] by Joker-Darling
[ yes, yes, I'm in love with a mad man- I know. ]
Tumblr Page
Facebook Page


But can ya blame me??
Here's some Brian Bolland fanart lol.
ANDDDDD I'm actually debating on dying my hair green. No, not a full on joker green, but like...a nice, cool refreshing mint green c: Mint ice cream green c:


Art(C)Me
Loading...
[ Hiya Puddin. Miss me? ] by Joker-Darling
[ Hiya Puddin. Miss me? ]
Tumblr Page
Facebook Page


So I ain't gonna be as active as I once was but I am planning on postin more DC art, which I've stated before in previous posts c: Personally, I actually am startin to like the new 52's redesign of Harley. At first I didn't like it but now it ain't half bad lol. Plus her comic line really makes her out to be more of a psycho bitch which I love because I relate to lol.


Art(C)Me
Harley Quinn(C)DC Comics
Loading...
[ Let's go to the beach!!! ] by Joker-Darling
[ Let's go to the beach!!! ]
Follow my blog on tumblr: joker-darling.tumblr.com/
It's really crappy but I'm working on it cx
Anyways, here's Harls with a beachball

nyah
Loading...

Hiya!


. by Joker-Darling[ shhh id photoooo ] by Joker-Darling
Hiya!!!! My name is Kat c:
Now let's see what you probably need to know before you talk to me...hmm...oh, here's a good one: I'M A BATMAN COMIC BOOK NERD. Yep. But more than anything, I'm in love with a green haired psychotic maniac <333 What can I tell ya? The guy just did it for me. And yes, I really did just say that. I quoted Harley. That's how much of a loser I am lol. Okay, but being serious for a second, I'm your all around typical teen when I'm not nerding out over cosplay, comic cons, or Mistah J. I'm 16, single, and lovin it <3333

NOW IF YOU AIN'T GONNA BE NICE, PISS OFF.



BUT...hey, if you wanna talk, you just gotta send me a message c: I don't bite. I swear <3 c;

Comments


Add a Comment:
 
:iconxxdawnsplashxx:
XxDawnSplashxX Featured By Owner Mar 4, 2015
Hello. I was wondering if you do commissions for people? 
Reply
:iconnightswarrior:
nightswarrior Featured By Owner Feb 5, 2015  Hobbyist General Artist
What series of batman or film are the joker gifs from on the left of the your page? 
Reply
:iconwarriorcatsplayfundz:
Warriorcatsplayfundz Featured By Owner Feb 3, 2015
I would like to apologize for the trouble that WCP has caused, please read my journal if you have time.
Reply
:icondatheft:
dATheft Featured By Owner Feb 2, 2015
I'm here to alert you that your art is being stolen. Follow the link for more details.

datheft.deviantart.com/journal…
Reply
:iconharleythesirenxoxo:
HarleyTheSirenxoxo Featured By Owner Oct 25, 2014  Hobbyist General Artist
Thanks so much for da' faves on my Bombshell Harley Quinn cosplay, Kat Baybee! :love: Pixels: F2U Harley Quinn Icon by PastelPlaytime
Harley Quinn: Pick A Card by HarleyTheSirenxoxo

 Bombshell Harley Quinn: Love That Joker by HarleyTheSirenxoxo
Bombshell Harley Quinn: Seduction By Smiles by HarleyTheSirenxoxo
Bombshell Harley Quinn: What's This? by HarleyTheSirenxoxo
Reply
:iconjoker-darling:
Joker-Darling Featured By Owner Nov 2, 2014  Student Digital Artist
No prob darling!!!!!!!
They're simply adorable haha <3
Reply
:iconfradarlin:
fradarlin Featured By Owner Oct 16, 2014  Professional Digital Artist
thanks for fav my work!! :la:
Kryptonian Batgirl by fradarlin  
Reply
:icongingasaur:
Gingasaur Featured By Owner Oct 12, 2014  Hobbyist General Artist
Are your design commissions open?
Reply
:iconfelis-draconis:
Felis-Draconis Featured By Owner Oct 4, 2014  Professional Digital Artist
It's been a while since we talked - You've gotten even better at art lately <3
DC comics isn't my favorite, but I'd have to say my favorite character from the DC Realm is the Joker. Followed immediately by the Flash.
Reply
:iconsnuffensnuff:
SnuffenSnuff Featured By Owner Sep 27, 2014  Hobbyist Filmographer
Hello! Remember the old, old, old group that was located bastets-golden-lands.deviantar… here?
Well, I am trying to rebuild this group, and I hope you wouldn't mind checking it out!
Reply
Add a Comment: